Power and productivity for a better world

Sitter på jobbet, är sjukt sliten. Febern är med mig, på avstånd, mesvärme skulle jag säga. Kör över mig istället, gör mig frisk!? Inget, jag menar INGET fungerar som det ska. Datan hänger sig, jag får inte in mina mejl och allt bara strular. Ska väl hem snart och sova igen, är lite trött på det nu, efter två dagar, nej man ska inte klaga. Igår när jag mådde som sämst fick jag syn på ett jätte skönt inlägg i Maddes blogg http://madeleinehjelm.blogg.se/2011/august/en-hyllning.html#comment Precis vad jag behövde, precis då. Madde. Jag saknar dig när du inte är med, du är den som får mig att trivas i V-ås när allt annat känns tungt och jag vet att du kommer ta en stor plats i mitt liv!


Kommentarer
Postat av: madde

Va söt du är <3 vi ses när du är frisk puss!

2011-08-19 @ 00:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0