Farligt farligt!

Har i några veckor varit inne i ett gottesug, det finns verkligen ingen gräns, som man säger på svenska. Det började med några hysteriska pluggveckor där jag fick unna mig en massa gott för att kunna ligga kvar i soffan och plugga. Trots att de här pluggveckorna var några vekor sedan har inte belöningarna stoppats. När någon bjuder säger man ju inte nej? Jag har också en sådan pojkvän som tycker att vi ska unna oss något gott, varje kväll. Jag säger nej först men när han kommer in med en skål glass så kan jag ju inte gå och slänga den? Och det är tyvärr inte bara på kvällarna, det är något efter frukosten något efter lunchen, innan lunchen på lunchen... Idag blev det en hel låda skumtomtar för 10 kr, livsfarligt livsfarligt! Jag satt och proppade i mig några på vägen hem, men lämnade sedan kvar lådan i bilen så Johan får ta med dem till hans match och jag sitter nu och hoppas på att de har blivit uppätna. Eller?
Koppla det här till teorin jag precis läst? Hm man ska tänka på att det finns konsekvenser även med bra upplevelser. Mina förväntningar var kanske inte att bli beroende? 

Åter till boken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0