Kom igen nu då!

Kom precis hem från tentaskrivande, igen jag vet. Testade att göra ekonomitentan, tänkte bara gå dit o försöka lite, få lite erfarenhet. Har haft fuuuuullt upp i skolan med kursen vi har nu, så hann bara plugga 2-3 timmar igår kväll innan träningen. MEN, jag vet att man inte ska säga så här, men men men det gick faktiskt bra på tentan, och och och jag blir jävligt besviken om jag blir underkänd...

Snälla snälla snälla låt mig vara godkänd, då kan jag få lov i april och det vore fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: AB

Den bilden borde Johan vara intresserad av :)

2012-03-02 @ 20:58:37
Postat av: Fornbrandt

Jag håller tummarna för att det går vägen!! <3

2012-03-02 @ 22:31:38
URL: http://elinfornbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0