Tack hjärtat!

Igår firade vi min 23-åriga födelsedag, 27 januari, på Centralbadet i Stockholm! Det var helt underbart. Vi började med att simma lite, sen var det bubbelbad, ljusbad och kall/varmvattenbad. Det sistnämnda var ingen hitt i början, du kliver ner i en grop med iskallt vatten och går sedan direkt ner i ett hett bad. Första gången gjorde det bara ont och jag förstod inte varför man skall plågas i onödan? MEN sen testade jag en gång till, och då var det mycket skönare, som det sköna när man ligger på en spikmatta. Det slutade med att jag sprang upp och ner i det där kalladoppet, försökte även stanna till i några sekunder men ajaj. Vi åt även god mat, räksallad vad annat! Dagen avslutades med att Johan försvinner med min skåpnyckel... Jag springer runt hela badet och letar efter honom, skickar in minst 4 gubbar att fråga efter honom i herrarnas omklädningsrum, men nej där fanns bara Gunnar! Efter en massa panik, vi skulle ju med tåget, visade det sig att Johan var kvar i herrbastun, inne på badet, vilket jag borde ha förstått! Vi hann med tåget och jag var helt slut resten av kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0