Born to die

Igår var det match mot Sala. Min vrickade fot mådde inte så bra och det blev ingen uppvärmning för mig, mest haltande och tejpande. Jag trodde inte att jag skulle klara ett byte, var helt inställd på att det var kört. Men testade, det gjorde brutalt ont men foten höll hela matchen. 2 mål blev gjorda av lilla mig, ganska nöjd med dem men sååå surt att vi förlorade, vi hade verkligen chansen att ta hem det där. 5-3 slutade matchen. Ikväll är det träning, men jag ska inte träna. Min kropp skriker nej och jag ska försöka lyssna på den idag! Kan jag få vara hel nån gång, ha en hel vecka utan skador eller sjukdom? Har jag berättat att jag dessutom är förkyld igen? Ja, helt otroligt. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Dax för Dr Johan att ta fram specialmedicinen!

Krya på dig

2012-10-15 @ 19:13:23
Postat av: AB

Riktigt roligt att du gjorde mål...men inte så kul med din fot och förkylning.Min förkylning tog också om,först nu känner jag att den är på tillbakagång. Har kämpat med den i 1 mån ungefär.

2012-10-16 @ 06:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0