Kan vi inte försöka ha lite kul?

Är helt knäckt efter innebandyträningen. Jag har aldrig gråtit så mycket på en träning någonsin, över så mycket som är fel i ett lag. Idag rann det över. Jag är lite trött på att ta skit för att inte reta upp någon annan och jag är så trött på att folk letar fel och hugger så fort man ser ett läge, speciellt när någon är ensam. Fegt är mitt enda ord. OCH jag är trött på att man inte ställer upp för varandra i ett lag och att man inte strävar åt samma håll, att ha det kul tillsammans! Vi har ju fått in så bra tjejer iår, varför kan vi inte göra något bra utav det här? Nu önskar jag att jag kunde säga att jag slutar, bara kliva av!

Kommentarer
Postat av: AB

Ja, det här låter ju långt ifrån bra.De nya tjejerna ska ju få känna att de vill vara kvar i ett lag med fina välkomnande "gamlingar" som dessutom ska vara goda förebilder.Stämningen i ett lag avspeglar sig rätt tydligt på resultaten om inte annat. Jag tycker inte att det ligger på ditt bord att ta "skiten" utan där måste era ledare ta det största ansvaret så att det överhuvudtaget inte uppstår konflikter mellan spelarna.Tråkigt att du ska behöva känna så här. Jag håller med dig..det ska va kul att lira!!Kram

2012-10-23 @ 17:24:50
Postat av: mamma Monica

Håller med AB :)
Bra om ni "rensar luften" nu då !!
Men som sagt: Ta ingen skit !!!

Kramar mamma

2012-10-25 @ 14:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0